2020. október 31., szombat

Reloop RMX-30BPM keverőpult 1FT NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Üdvözletem!
Teszteletlen, nem tudok róla semmit, munkadíjként kaptam, azóta dobozában pihenget. : )
Tápegység nem jár hozzá. Azt az információt kaptam, hogy működik.
A termékekre, és a leírásra semmiféle garanciát, visszavásárlást nem vállalok, mindent igyekeztem a legjobb tudomásom szerint tesztelni. Személyesen Budapest XXI, és XXIII. kerületeiben vehető át, illetve a legtöbb szombaton 13. kerület Béke tér környékén. A vírushelyzetre, és labilis időbeosztásomra való tekintettel a Foxpostot, illetve postai feladást részesítem előnyben, előre utalást követően.   A szállítási költségek tájékoztató jellegűek, amit leütés után pontosítunk!
Aukciózárás kedd este, kérlek azon a héten vedd át, vagy utalj, én is igyekszem mielőbb eljuttatni feléd! : ) 
Hasonló termékeimet keresd aukcióim között, kérdezz bátran! : ) 1 FT, nincs minimálár, se villámár!

Jelenlegi ára: 1 500 Ft
Az aukció vége: 2020-10-31 13:06 .