2020. augusztus 28., péntek

Leonard Cohen : Én itt vagyok neked - DVD Bontatlan, Amerikai portréfilm - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Eredeti DVD,  bontatlanul, gyári fóliában. Amerikai portréfilm(2005).  5. 1DD eredeti hanggal,  5. 1DD magyar szinkronnal, és felirattal.  Játékidő:  1 óra 39perc+extrák. Kép: 16/9. További info a mellékelt képeken.
Ismertető:
2005 januárjában a világ legjobb előadóművészei összegyűltek, hogy leróják tiszteletüket Leonard Cohen, a legendás énekes-dalszerző előtt. "Montreálban születtem, 1934-ben. Láncokkal születtem, de később a szél röptette száraz levelek nekiütődtek a kórház falának. Világra jöttem, és elkezdődött a horror" - kezdi lírai önvallomását az ünnepelt. S hogy látják őt a pályatársak? "Úgy éreztem, felfedeztem a világ legcsodálatosabb művészét" - idézi fel Leonard Cohen zenéjével való első találkozását Nick Cave. "Leonard számomra majdhogynem egy próféta hangja a zenében" - mondja róla Edge, a legendás U2 együttes tagja. Lian Lunson dokumentumfilmjéből egy nagy formátumú művészt ismerhetünk meg, és egy elmélyült gondolkodót, aki választott mesterségével, a dalszövegírással kísérli meg jobbá tenni a világot.

Jelenlegi ára: 1 000 Ft
Az aukció vége: 2020-08-28 16:46 .