2018. szeptember 30., vasárnap

Kiscicák ingyen elvihetők Ócsáról - Jelenlegi ára: 5 Ft

                           
"Kőkerítés szélinél
Tarka macska üldögél,
Észreveszi a kutyát,
Megmássza a szilvafát. "
Kedves Látogató,   
Sokan azt vallják hogy a macska a házhoz ragaszkodik, a kutya a gazdájához. Szerintem ez nem így van. Én a cicáim szemében mindig láttam a ragaszkodást.
HA
 szomorú voltam jobban éreztem magam amikor a mellkasomon doromboltak.
Ha szomorú vagy, ha egyedül vagy, ha kisgyerek vagy idős vagy, akkor épp egy szerető, ragaszkodó társ való melléd... aki meghálálja gondoskodásod , figyelmed  minden percét...
Kiscicák keresik szerető gazdájukat.
A kis szürkék sajnos elárvultak, nagyon édesek, bújnak. Ők épp ezért lehetnek különlegesebbek a számodra!
(Kettő  egy kandúrka és egy pici lány helyben talált gazdit a mai napon : )
A többiek várják új gazdijukat!
Szürke, fekete, fekete-fehér.
Kisfiú, kislány vegyesen.
Kinti cicák, a gyerekek miatt nem tartom őket a lakásban.
Nagyon szépek, játékosak pajkosak.
Mindent esznek, konzervet, macskaszalámit. Nem válogatnak. Házi kosztot is kaptak.
Nagyon jó szolgálatot tesznek ott ahol haszonállat miatt tápot, állateledelt tartanak a rágcsálók elkerülése miatt. Én évek óta nem láttam egeret, sőt nekem a vakondot is negfogják! Ami valljuk be nagyon bosszantóan tönkre teszi a kertet...
A kiscicák természetesen nem kerülnek semmibe, de vsak így tudtam beállítani a leütéses menüt.


Jelenlegi ára: 5 Ft
Az aukció vége: 2018-10-10 17:42 .